Wednesday 1 January 2014

Antonie Horn

 
Geagte vriende,
Ek wil sommer iets baie duidelik maak in 2014.
Die jaar van stil sit en mooi praat is verby, ons is nou in 2014 van nou af is dit saam werk. saam staan en fok die regering, sy korupte polisie mag en wie ook al.Hierdie is die jaar waarin die boere gaan opstaan, so as jy nie saam stem nie vat jou liberaler karkas en fokkof van my fb af en uit my lewe uit.jy is nie meer welkom nie en sal nooit wees nie.Ek is wit, 'n boer en fokken trots daarop so as jy nie saam my is nie asb fok weg, moenie dat ek jou nou verder op my fb sien nie.Ek glo aan my taal , my volk , die vierkleur vlag , my geskiedenis en als wat boer is en om 'n op regte boer te wees.Ek glo nie aan 'n Anc regering nie, versoening of om met ander nasies te meng nie.Ek glo nie aan om ander nasie behalwe my eie te help nie. Verstaan JY!!!!!!! Ek is 'n wit BOER en is trots daarop!!!!!!!!!!!!. So as jy nie saam stem nie plein in afrikaans FOKOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jy is nie die woord boer werd nie en sal ook nooit wees as jy nie saam my volk staan nie.Kry dit in jou kop!!!!Jy is of 'n boer of jy is nie!!!!!!!!!!!So Liberale en verraaiers jy is 'n skande en gemors vir my volk JY IS NIE WELKOM NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!2014 is die jaar waarin die volk gaan opstaan al kos dit ons elke druppel bloed!!!!!!!!!Fok die regering en al hul kak GENOEG IS GENOEG!!!!!!!!!!!!!!!!!Ek is gatvol vir etters wat teen ons volk is en te sleg is om saam te staam ,maar hulle bekke wil rek oor als.









 

No comments:

Post a Comment